Tuesday, January 18, 2011

Bine ati venit!

M-am gandit sa scriu despre florile Vermont, povestea lor prin ochii mei..asa cum le-am perceput eu..si experienta derivata din interactiunea cu ele...

O sa incep cu episodul 1

Povestea lor a inceput, in 27 martie 2010, cand am primit un cadou extraordinar de frumos si unic de la prietena mea. Am vazut rosu si verde in fata ochilor, nu de furie de data asta :-)
Rosu de la trandafiri, garofite si verde inchis de la rozmarin. Mi-am bagat nasul printre ele si am mirosit natura; am inchis ochii, si mi-am dat drumul la imaginatie..
Mirosea a iarba, a rozmarin..aproape ca-mi aduceam aminte de copilarie, cand, in diminetile de vara muream de placere sa stau intinsa in iarba, si sa ma mangaie razele de soare pe fata..

Asa s-a nascut ideea, ca as putea sa impartasesc acest sentiment si altora..dar prima data s-a trezit curiozitatea..cat tin, cum se fac? si erau intrebari la care aveam nevoie sa gasesc raspuns..
Asa ca mi-am facut bagajele si am plecat in aventura florilor..
Recunosc ca sunt inginer la baza, dar am o slabiciune pentru flori..imi plac toate..cele naturale, dar pana atunci am intalnit doar proaspete..In dorinta de a pastra mai mult timp, am uscat multe flori...nu-mi imaginam vreodata ca voi putea pastra florile, cu prospetimea lor, pana la 8 ani de zile...zic producatorii
Primii trandafiri i-am luat in aprilie..si inca-i mai am, sunt la fel dupa 9 luni..

Aranjamentele de la Vermont sunt obiecte de arta..inspirate din natura

No comments:

Post a Comment